... avagy négy magyar nő gyógyít Afrikában

Sztetoszkóppal Ugandában

Bemutatkozik a misszió csapata - Dr. Jakkel Anna

2017. augusztus 08. - AHU_MedicalMission

dr.Jakkel Anna Mária vagyok, háziorvos Kecskeméten immár 30 éve.1979-ben végeztem a Debreceni Orvostudományi Egyetem Általános Orvosi Karán.

Szinte megszakítás nélkül dolgozom azóta, körzeti orvosként  a Hegyközben, gyermekorvosként a sátoraljaujhelyi kórházban. Több szakvizsgát tettem, legutóbb foglakozás egészségügyből. Két felnőtt gyerekem, három unokám vár haza.

anna.jpg

Afrika engem 2010 óta visszavár, az első missziós orvosi munka a kongói menekülttáborban meghatározta további életemet, 5 országban dolgoztam eddig önkéntesként. Hatodik alkalommal indulok útnak, és tele vagyok várakozással, milyen új kihívások várnak ránk. 2013-ban jártam már Ugandában, Hoima város környékén. Annyi feladat, tengernyi ellátatlan beteg vár ránk, ismert és csak tankönyvben látott betegség , hogy nincs az embernek ideje gondolkozni azon miért is jött, miért választotta a kegyetlen körülményeket, a diagnosztikus hátteret, minden infrastruktúrát nélkülöző eldugott helyeken a gyógyítást .Schweitzer professzor úr nyomdokain haladva tesszük a dolgunkat, a Hippokrateszi eskünek megfelelően ott, ahol sok ezer ember segítségre vár.

Hazatérés után folytatom a munkát körzetemben és megmutatom a világnak fotóimmal az afrikai emberek világát, a Magyar Afrikai Társaság tevékenységét.

Köszönöm a segítőszándékú embereknek a sok szemüveget, a gyerekeknek összegyűlt adományokat és a sok biztatást!

A bejegyzés trackback címe:

https://sztetoszkoppalugandaban.blog.hu/api/trackback/id/tr1012727344

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása